dalarna,kärlek är närhet:)

haha jajjemen va i ludvika i helgen å hälsade på min älskade linnea första gången sen i våras:) det var toppen. va ljusparty sen satt vi å hade de sådär tjejigt mysigt  med hårklippning å tv mys. längtar redan tills nästa gång:)

å så har jag ju börjat åka til lnora ska vara där måndagar å onsdagar de blir lagom både fysiskt å psykiskt  för mej. å vä ldär så städar jag å plockar sådär som bara kvinnor kan:( fett sur på arbetsuppgifterna men men hellre de än å bära oljefat iaf. slipper dom sjukt fula kläderna.

ne du nu ska jag lägga mej på sofflocket å sträcka ut min rygg sen måste jag ju faktiskt städa här hemma åxå..

längtar tills lönen så vi kan fixa julskinka.. gottgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0