slapp slapp slapp



min stackars älskling blev jätte sjuk igår å jag har varit konstig inatt så jag stannade hemm aför jag vile inte åka till nora å vara sjuk idag å de va ju tur de för min mage har varit rätt orättvis mot mej idag men inte lika illa som mot min kärlek :( den stackaren... men jag försöker ta hand om honom så gott jag kan iaf hoppas de duger.

snart måste vi ta en städ dag åxå var länge sen nu. vill ha bort dammtussarna som flyger å far när man strosar runt i lägenheten å som komemr fram när katterna racar runt. så de får bli någongång inna jul iaf. får se när de hinns å årks å kanns hihi älskar att hitta på ord å skriva dialekt hoho skojsigt som tusenfotingen.

aja nu måste jag sträcka på ryggfan som krångloar med mej. dags å ta min medicin kanske.. stackars älsklingen jag som blir å prata så när jag tatt mina tabletter å han som e så trött å sjuk :( stackaren.. huhu

puss på pannan på dej min skatt du är mitt allt. jag älskar dej otroligt mycket.



gerard tare lugnt i fåtöljen

 

nisse å gerard myser lite



Gerard e vårat grekiska bröd Rund å go hihi



nisse myser å busar i filten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0