suck

här sitterjag nu med sju nya myggbett å de kliar å kliar å foten e så svullen så den knappt går att stödja på..varför ska myggen bita just mej som e överkänslig..
lika med fläckflugor å bromsar..skit insekter varför får dom leva...hata hata hata...jag vill utrota alla insekter som e ivägen å bits jämt:( de e synd om mej jue....
å inga klarityn har jag heller å varför måste jag köpa massa tabletter å medel för att överleva sommarens otäcka irriterande insekter som bara lever för att plåga människan....
nee jag e super arg nu så fyyy faaan...

ska gå å hämta sur katten som fått utegångs förbud han ligger å stirrar på mej vid dörren så jag ska snäll hämta honom å klappa honom tills han inser att jag bara vill hans bästa...min älskade bebis ska minnsan gosa med sin mamma ibland hihi..


måste ju berätta att  vi tog en sväng in till nora å käkade glass å de va super smarrigt å sen tog vi en mys promenad längs strandpromenaden å kikade på tågen å tänkte åka till alntorps ö men de orade vi inte å älsklingen va snuvig så vi åkte vidare hemmåt å hittade ett lågprisvaruhus som v askoj å där hittade vi lite pryttlar å sen åkte vi vidare mot linde å gick på mejk å kikade sen hem till skrutt katten som mötte oss med inte ens halvöppna ögon dom va fan hel stängda haha trött katten...

jaja de va de de



nu kom en mjuk katt å strök sej mot mej så jag slapp hämta hehe..nu går han på tangentbordet så jag måste sudda helatiden aja nu ska jag ge honom uppmärksamhet...


kyss en padda så blire en prins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0