Clumsy



jag kan inte förstå det..kunde väl aldrig tänka mej att jag skulle kunan vara så här lycklig och kär!! JAG!!??!! ? nee de trodde jag aldrig.... men jag har världens underbaraste man vid min sida som jag tänker behålla! som jag tänker klamra mej fast vid i ur och skur för jag älskar honom mer än någon kan ana..han är mitt allt.. på riktigt!!

jag älskar dej kärleken min vi har de bra.. våran knasiga tokiga familj vi har de bäst!

tack för att du finns
jag älskar dej









-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

och eftersom de e jag som e jag måste jag lägga in de roligaste på länge..BTW Hello Kitty is asian

SUSHI!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0