nee jag e kärast joseFINA!

hihi jaaa jusst dee:P



sitter här å undrar vad jag sak hitta på vädret e underbart men tråkigt att gå själv å alla jäg känner e ju upptagna...

jag har en cigg kvar å inga pengar får se hur de komemr gå på fredag näre blir dricka av hehe de ska nog gå bra.. skramlar väl ihop till ett paket kanske tihi sen fåre va noog för sen ere semester å de innebär MAAAASSAAA pussar så då kan jag ju inte lukta askkopp jue

längtar såå till semestern

vill ha jord så jag kan plandera lit ei mina balkonglådor ..vill sätta sallad i ena å smultron i andra men har inga cash til lde så de blir nog bara sallad! å så vill jag ha en tomatplanta åxå men den får bo i mitt drivtält som e så sött men tomt.


ska nog ta en dansk peppar godis å suga på å bläddra igenom alla kanaler å vänta på att klockan ska slå elva då älsklingen slutar jobbet å komemr hem till vårat kärlekshem hihi..

är glad idag så jag vill bara mysa å vara kär jue..

ligga på bejbis bröst å få känna sej trygg å älskad ere bästa som finns eller hur joos!!


puss på dej jossan vi får leka snart å vara kära tillsammans hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0