täppt i näsan

hejhej ska snart in i duschen å sen upp till mineralmässan å kika lite. ärså fruktansvärt täppt i näsan dags å sluta me nässprej å då passar de sej ju att min e slut å de e söndag!:) inte mykke att göra haha..vaknat fleragånger av att jag inte fått luft..å får jag inte luft får jag panik..
jaja orkar fan inte lägga ut nå karneval bilder men kanske händer att de komemr någon då och då..

i fredags så blev de parrtty hos caro  så vi drog dit å vart fulel sen hem till jenka där bejbi bokstavligen talat gick in i väggen så jag ringde på skjuts hem haha..

katterna ligger utslagna efter en burk wiskas så nu ligger dom å mår bra söt grabbar..

nee allvarligt talat måste faan in i duscha*!!


trååååk


hatar att göra saker som MÅSTE göras...blä:P





jaja tjo fadderallan lej HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0