Tiden går fort när man har kul

ja de va vist länge sen jag va här.. i lördags åkte vi in till örebro för att fira ett år som förlovade  så vi kikade runt på jula å biltema som ett litet förspel sen drog vi in til lstan å käkade på Efesos å lyssnade på massa ungdomar som spelade å danskade å hade sej överallt i stan så vi njöt å mös runt vid slottet å bara var kära så som bara vi kan:-) glömde givetvis kameran hemma så inga bilder togs men solen sken å vi var käara vid slottet så kan ni föreställa er själva. sen när solen gick in i ett moln tog vi bilen å åkte ut til lkolonilotten å kikade ..gud va fint de av där ute . hittade massa fina stora båtar åxå..naaajs.. sen åkte vi tillbaka in i stan å gick på bio och mös..




sen bar de av hem å vi kröp ner å mös i sängen å somande


image244

Jao å igår så åkte älsklingen å lekte lite med sin kompis så jag hade tråkigt å va snorig å hostig så tillslut så fick jag hit jennifer så vi satt å rökte å pratade skit å hade trevligt.. å bubblish va me å va så smal å fin så

image245

sen åkte jag å kärleken ut till skogen och jag fick köra från soptippen..:) de va kul fick två möten på trång grusväg men de gick bra... så fick jag krama av mej lite på fårisarna å lammisarna som börjar bli så stora nu så..å dom stora chickenwingsen har fått komma ut nu å dom har de så braa så stora dom blivit dom åxå å chicken bitsen me..ja ujjejuj vad alla blir stora..tihi...söta lilleman fick jag ett par purras av iaf..å några andra lamm åxå..å lill ulla kom å puttade på mej å ville bli klappad...så söta så..längtar tills jag får leva så..på en bondgård me får å höns och älsklingen å våran knas familj...underbart!

image247

ne nu ska jag steka köttbullar å koka makaroner..för snart kommer min kärlek hem...

image241


jaaa joo föresten jennifer har klippit mej så nu erja korthårig..heh efiint å sköönt!! sak färga de helsvart åxå för de röda börjar ta över nu hehe....


puss å hej!

image242

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0