Tio stycken nu:-) GRATTIS!!

jahopp nu sitter min tionde tatto på plats i form av en scorpion på min vänstra hand:-)
inte så fager kansek men charmig å de e jag som ritat den  för massa år sen.
skulle egentligen bli min första tatto men fick nu bli min tionde:-)

    

mm å så när jag va in i linde gick jag runt med systra mi å kikade runt lite jag köpte en ny labrett till läppen å så åt vi frunch på tre sjuan å så träffade vi jossan å hennes underbara mor flera gånger:-) det var en trevlig överraskning. ja sannerligen... satt lite å pratade å så..de va mysigt...solen har skinit massa idag å allt har varit bra...förutom min dumma förkylning..nu har de börjat killas i lungorna å hostan börjar tillta...morr....


jaja nu ska jag snyta mej å mysa ner i soffan breve kärleken å vara snuvig å go å kolla på unga mödrar i väntan på desperata husfruar:-)


tjo hej

Kommentarer
Postat av: Mie

Vad bra att du håller i ett måttband så man vet hur stor tatueringen är, ifall det vore så att de som inte vet tror att du har en jumbohand! Smart tänkt lalia! =P

2008-05-28 @ 15:57:32
URL: http://www.josign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0