tjohoo

jahopp nu har vi spenderat en lugn fridfull natt ute i sjöstugen de va myys..jag som vanligt fick fixa me brasan för de e ju jag som e grillmäster nummer ett.hehe im the pyro:-) 
å imorse när jag vaknade smög jag ut på dass å in å tände en liten brasa till för att få upp värmen efter nattråheten och så gick jag upp å väckte älsklingen
å sen tog vi lite frulle å tog en mini promenad å mös lite å hade oss å sen åkte vi hem å frächade upp oss

sen drog vi vidare till militära överskottslagret i gränges vi va på båda å sen tyckte jag att vi kunde dra in en sväng i ludvika så då åkte vi till gonäs å kikade lite..
de blev en vattenkanna till mej å en skjorta till kärleken..


sen åt vi på donkan å sen heeem så nu mår vi dåligt å ska nog hyra en film.

tagit två alvedon för huvudvärken som suttit i ett par dagar får se om de släpper...tror de e åskan i luften som göre menmen


stackars johanna har varit vid tandis idag..hehe jag e antidentist...men har lovat älskling att jag ska gå så jag får väl gö de..men då ska han minsann följa me annars gråter jag ihjäl mej..

tandläkar skräck till tusen=( 

nee nu ska vi mysa faktiskten


kyss å kläm på patten
vi hörs kanske framåt natten

Kommentarer
Postat av: Mie

Vilken fullträff på våra blogginlägg! =) Tandläkaren är inge farlig ju!! Det är ju dit man går för att koppla av. U can doit! Så jävla skön känsla när man går därifrån med fixade tänder sen!

2008-05-02 @ 21:45:26
URL: http://www.josign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0