fucking irriterande





har tappar bort våra nya julgardiner jag köpte förra året å jag kan inte komma på var jag kan ha lagt dom så nu blire till att gå på skatt jakt i förrådet å gå igenom varenda kartongjävle hihi vilket äventyr vi komem rfå.. haha .
jag e bara så förbannad på mej själv att jag inte minns vart dom tagit vägen.. har hittat två små kartonger med pynt iaf men inte gardinerna.. morr..

men de löser sej nog om inte annar klistrar jag på lite julpapperstompar på gradinerna jag har uppe nu haha så blire lite julstämmning iaf..hoho va skojsigt.. ne du nu börjar jag bl irastlös en promenad kanske?..mjoodaa

måste ju säga att festen i helgen jag höll för att fira min födelsedag/namnsdag  var helt toppen.. jag hade skit kul..allt va perfekt utom städningen å femtimmars skrubbningen av köksfläkten för att få bort askkopps lukten i lägenheten haha.. inge mer fest här iaf.. inte en sån stor iaf..hehe .men jennkki du e alltid välkommen de vet du..

huvudvärk å illamående har stått på mitt schema dom senaste dagarna så nu blire inge mer godis på vardagarna å inge mat efter klockan sex å morötter som tilltugg utifall jag blir sugen på godis.. måste räta upp mina sockervärden.
vikten har iaf fortfarande stått still så fortfarande -9 kilo från start men efter jul blire hårdhandskarna igen. .vet att jag sakgt så länge nu men känns onödigt nu när de iaf kommer bli advendtmiddagar julbord å hela köret.. å med våran tajta budget så blire inte så lätt att äta bra. så efter jul kommer jag ta nya kraft tag.

inte så kul med dagliga promenader när man fryser näsan av sej men idag är det mildare ute så idag blire första promenaden på två tre veckor.. ska bli förbannat skööönt..

ja de va de de nu har jag fått skriva av mej lite å de e skönt..

ha en toppen dag för de ska jag ha.. puss å kram

Kommentarer
Postat av: jenka

hihi ja kmr ner på en kenkii nån helg :)

2008-11-26 @ 17:20:45
Postat av: cissilalia

göru rätt i tösabiten!

2008-11-27 @ 10:17:30
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0