fyyfaan va naajs

igår skulle jag å älskling ut på äventyr å vi tog några korvar å tillbehör å packade en väska å drog på oss äventyrs kläder å drog iväg mot skogen för att grilla å mysa lite. först åkte vi förbi hans päron och visade huset vi kollat på å dom lät imponerade så jag känner att allt kommer bli skit bra om vi flyttar dit:)iaf när vi var där så skule jag resa mej från stolen å klappa vovven lite å sträckte nå behövligt i ryggen så jag tappa luften å kunde knappt röra mej. gjorde svaijna ont men de fick vara så för jag skulle minnsan grilla:P

å vad spännande vi fick vi hörde bävrar stoja å ha sej men hann aldrig se någon tyvärr.. va å halsade på min lilal bebis strippan å prydde hans grav med en söt tomte.saknar dej gubben.iaf såg de riktigt svart ut när jag skulle tända brasan å insåg att vi glömt tidningspapper. men med några tändblock å dasspapper gick de prima ballerina.å korven slank ner varm å go i magen å vi satt å mör å kikade efter bävrar å hade de toppen. plockade massvis med vitmossa i hopp om att tjäna en slant men alla hade redan köpt  men med en toppen moder som min så tog hon hand om all mossa som vart kvar efter att jag prydit min advendsstake å en liten julkorg å så fick jag en hundring på köpet fast än jag sa att hon fick de gratis.. :) snällt som faan.

å jag frågande om inte min moder å små syskon hade lust att hjälpa mej å får upp mina julgardiner idag för min rygg e fortfarande hel paj å de vilel dom så vid halv tolv tolv plingade de på dörren å jag som sov så gott:/ hihi men de gör inte iaf så rotade vi fram gardiner å stykbräda å strykjärn å fönsterputs å allrengöring å satte igång å julpysslade lite å fyyfaan va naajs de blev:) bilder kommer en annan dag nu måste jag stäcka mej lite för ryggen hålle rp åatt göra så jag packar ihop..

jag e super duper  glad för nu börjar julstämningen på riktigt..eller ja snön å julhandlingen  återstår men fyfan va fint vi har de i vårat lovenest:) hoho

nemen vadan detta?

slut? redan?


jupp!


Kommentarer
Postat av: jenka

kmr ner nån dag å kikar :)

2008-12-01 @ 23:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0