länge sen

ja igår fick vi besök:) de va jätte länge sen vi fick de så kärleken damsög å jag bakade:) och de va jätte trevligt med besök. och lukten av nybryggt kaffe är underbart.. å vad jag saknar att ha folk hemma på besök.. tack M och J för att ni kom på besök:)

idag ställde jag mej på vågen och nu har jag gått ner sammanlagt nio kilo från start:) im happy!! å snart kommer diet pillsen så då gåre lite snabbare igen å de ska bli så skönt å få komam ner några kilio till.. fyyfaan va jag e glad:)

å nya mobilen är jag super nöjd med å jag säger de kanske fyra gånger om dagen för den passar mej verligen å den va super billig å super snygg.. jaaa jag e helt enkelt jätte nöjd.

funderar på att dra ihop ett litet kalas när jag fyller år men vi får se.. de brukar ju iaf aldrig komma någon men jag kan ju försöka iaf.. blir väl hellokitty tårta iaf:) å mamma får gö en smörgårtårta till mej å uffe.. en liten en iaf.. mumma.

nu sk ajag ställa mej å trampa lite på orbitrekken å ringa mama å höra om hon ville ha kaffe å kaka.

har btw bokat kryssning nu som en födelsedags present till mej själv sådär:) ska bli myys...

jaja nu ska jag greja..


å jennifer kom på va du vill ha i present nu då!


hujjabujja

Kommentarer
Postat av: Anonym

gammla numela

2008-10-20 @ 20:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0