mysig biltur

ja idag va vi ute å åkte en sväng . åkte förbi Strippan å hälsade på med blommor å lite kattgodis som vi la under stenen som han fick ha på sin grav nu så men ser att de e en grav:)

och sen åkte vi till dansarbacken å kikade in eskiljs koja å de va hur mysigt å fint som helst s ådit sk avi åka i vårkanten å sova någon natt me lite öl å kanske gott sällskap?!:) verkligen underbart ställe

sen åkte vi vidare å utforskade lite vägar hit å dit å efter en lååång stund av vacker skog å natur utsikt hittade nå skit fint fiskeställe som vi definitivt ska åka till nästa sommar.. sen åkte vi massa mer på den vägen å kom ut 6 kilomeret utanför hällefors så vi åkte genom hellefors sen hemåt.. å vi hade en jätte mysig upplevelse resa verkligen..
 
imotgon blire tatto klockan 12  å sen när kärleken slutat halv ett åker han ner å plockar upp mej  sen åker vi vidare til lörebro å kikar lite å kanske handlar  nå å sen blre BIO! step brother givetvis haha. .ska blir kul hoppas jag.. ja bion alltså..

så jag ser fram emot ett litet äventyr imorgon åxå.. verkligen..

nu ska jag in i duschen ren ska vi kela lite tykker jag.. ja jag å kärleken min alltså.. haha

skriver väl imorrnkväll eller lördag..

xoxo

Kommentarer
Postat av: Jennifer

=D

Körde du utanför zaras idag upp mot ställdalen??

2008-10-16 @ 21:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0