ursäkta att jag tränger mej på

glömde ju skriva i fredags.. men iaf så e inte tatton färdig än fick sitta 2 tim å 20 min å har en sittning kvar å då ska jag gö vingar i nacken åxå.. lägger inte upp någon bra bild bara en så ne får ett hum om hur stor den e å så:P



usch nedrans hamburgar mage haha .. svälle rju up pså fort jag äter nå men har iaf blitt smalare än förut så de e huvudsaken.. jaaj snart har jag gått ner tio kilo å jag e så förbannat  glad över de å min målvikt börjar sakta men säkert komam närmre.. väntar bara på att dietpillsen ska komam så jag komem rigång på allvar igen  så jag tar en ny spurt igen men jag har ju gått ner utan att käka dom men de blir iaf en grymt bra hjälp på vägen..

ska till tandis den 28.e åxå ..då gäller de..då blire allvar.. huhu e skit nervös å räddå möjligt lite ledsen åxå.. men de blir nog bra.. ska å göra en narkosbedömning den 21a så nu på tisdag måste jag dit å få lite info.. fyyfaan va jag e rädd..men jag har ju min älskling med mej så jag hoppas de går bra.. blir ju så förbannat klen å svag när jag e på sjukhus å så.. fyyyfaan.. aja hursom haver nu ska jag peta på gerard som har lagt sej i min garderob igen.. tröttkatten..


hujj

Kommentarer
Postat av: jenka

eyy sista

jo bra att ni kmr :) vi inte har bjudit nästan alla jag känner så de visar sej vilka som kmr lr avstår..

2008-10-20 @ 10:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0