djao

ja marken e över å jag har köpit mej nya sjalar en skinnjacka massa afrikanska masker å en hel del mer. å vi vart ju så lyckligt lottade med vädret åxå har varit jätte bra väder. inte en droppe regn å idag solsken:)

jag orkar inte sammanfatta allt som hänt de kommer väl lite då och då men jag hörde fel å fick fram ordet cocosturk.e va skoj haha fan va fel jag hörde men kul vare..

sen fick jag stalker poäng så jag skäms ju ögonen ur mej när jag tänker påre men jag vilel ju bara träffa dom å säga hej:) å de fick jag ju.. men sorry fyfan va jag skäms över mitt stalkerbeteende.. flåt:/

vart supa på fredan å massagedyna fotbad å värktabletter på lördagen.. huga vad stel jag e.. blir lite voltaren smörj idag..


nu ska jag kolla på robert om ni vil lse lite bilder finn de på min bilddagbok

http://cissilalia.bilddagboken.se/p/main.html


stön å urk cocosturk!

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, var ju bara kul att ses, oroa dig inte över det ^^ sorry att vi inte hörde av oss igår.. :)

2008-09-28 @ 20:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0