fiskekaos

mjaa idag har vi varit å fiskat å de av helt perfekt.. super mysigt vill jag lova!

började me å köpa fiskekort för dagen å sen åkte vi å tänkte att vi skulle köra med kastspö..
efter en helvtimme kanske så pajade mitt kastspö å vi gav upp:( men vi va nära älsklingens päron så vi åkte dit å grävde upp massa mask å lånade metspön klappade fåren å åkte vidare till nästa ställe där vi va helt ensamma å de va supermysigt där tyst å underbart allt som hördes va en hackspett å litte plupp när man slängde i kroken..

efter inte allt så många minuter drog de till å flötet försvann å dom va verkligen på hugget dom sm¨å firrarna ja och jag menar SMÅ vart iaf 6 små abborrar till kissekatterna så vi va nöjda me att vi hittat de perfekta fiskestället och att vi fått napp över huvud taget


maskarna som blev över åkte vi å matade hönsen med å sen vidare hem där dusch å tacos rester väntade sen en power nap på sofflocket..men våra bortskämda kattrumpor ignorerade fiskarna

lilla nisse lekte med den minsta firren å han slickade å tuggade men gerard nosade å gick därifrån.. då bestämde jag mej för att koka upp dom lite så dom skulle bli lättare å tugga i å då ville gerard åxå smaka. BOTRSKÄÄÄMD!!
men eftersom nisse bara lekte med maten fick jag ta bort tallriken när gerard ätit färdigt.. jag vill ju inte att de ska lukta abborre i hela lägenheten nej fyy.. tänk å hitta fiskrester i sängen eller någon annan stans.. NO WAY!

så nu blire inge mer fisk för dom herrarna haha...inte få ett bra tag iaf.. bortskämda små herrar..

på tisdag ska ajg fylla i lite tattos å rekonstruera en lite om de går vi får la se..å sen ska jag boka tid för en ny (elfte) på armen..ska bli skönt jag känner mej så naken på armarna nu jue..

jaja nu ska jag lukta kärleken i sitt nyduschade hår å busa lite me nissebuskatt å snusa han på magen



föresten kan en katt ha fotsvett? luktar begagnade strumpor om nisses små små tassar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0