jag är så trött!

så fruktansärt trött att bli kastad omkringå bli behandlad som en parasit bara för att jag e arbetslös så är jag inte helt förbanant värdelös.

jag måste lägga ut massa pengar för att komam til laf men vad får jag för de? kom tillbaka imorgon!!! vaffan 150spänn åt helvete å 150 spänn imorgon åxå för en jävla signatur. nej ajg e så trött på att bli så ilal behandlad!

när ska vi få nån ersättning å rättigheter? nej jag e arbetslös och ingenting att ha!

jag blir så förbannat på ehla sjuka systemet..

jag e ju inte arbetslös för skojs skull jag skulle göra allt för att få ett jobb så jag kan få lön å kunan betala för mej.. jag skulel göra allt och dom som känner mej vet de.. men inte fan betalar jag 300 för en jävla underskrift från kuk af!


men jo för jag måste annars får jag inga pengar!! kuk samhälle fy fan vad trött jag blir!! jag hatar detta cepe land!









det är tur att jag har dej älskling du är mitt allt.. du är mannen i mitt liv.tack för att du finns kärleken min
jag älskar dej så otroligt mycket.


Kommentarer
Postat av: JENNIFER

joo, men inte så jätte långhårig när han va liten..

2008-09-11 @ 16:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0