snart smäller det!

imorrn ere kopparbergsmarkens första dag:) tjoohoo hoppas på iaf en karusell iår.. jag e ju för skraj men ändå ere skoj me karuseller... men de blir mest å spana grejer för mej.. åäta god mat i massor så på måndag börjar jag me situps på allvar =) har gjort de sista i lilal rummet nu så nu saknas bara grejerna som är de sista som fattas så de kan bli ordning på riktigt ;)

tvättar lite inför helgen så man har fina rena kläder på sej åxå. men de får ju bli en maskin eller två efter helgen åxå :P

verkar inte som om vi får nå besök i helgen då va tråkigt hade verkligen sett fram emot att hon skulle komma:/ men de får väl bli en annan gång..

hoppas de vackra vädret hålle ri sej under helgen åxå förra åter vare ju snöslask typ.

å vad jag ser fram emot helgen.. få hålla älsklingen i handen å stå å kärkleksmysa så hela marknaden ser:)
jag är så lycklig så ni anar inte.de riktigt spritter i kroppen.. tror mina vårkänslor kommer på hösten jag:) hihi nee dom komme rme solen:) tihii jag e så käär.

bubbelbubbelbubbelbubbelbubbel  kärleksbubbel hihi


å vad jag längtar tills ikväll när kärleken komemr hem å jag får krypa tätt intillhonom å höra honom viska dom tre makiska orden som hör så mitt hjärta stannar å slår trippelslag samtidigt:) han e så underbar

vi e verkligen gjorda för varandra vi hör i hop kärleken det är du å jag:)

nissebus å gerard ligger å slappar så jag ska nog åxå lägga mej i soffan å glo på lite komedi serier tills nästa maskin ska i. sen ska jag klura ut va jag ska laga för mat...

e sugen på lappskojs eller hure heter å stavas.. gottigt..


jag blir så glad av att få pyssla å möblera om å städa å dona så ujjejujj de känns så härligt i kroppen när man ser vad man ådstakommit å vad fint de blev å så..

har bytit gardiner i lilal rummet å i vardagsrummet åxå så jag e så nöjd men min insats så hujedamej

ne ni nu ska jag sluta bubbla ut min glädje över er. hoppas ni e minst lika lyckliga som jag e idag:)



jag känner mej stark:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0