suck

jaa nu gåre bra seegt asså... har konkat å donat i lilla rummet idag massa kvar att göra.. måste fixa skrivbord helst nytt databord å en hylla me dörrar så man kan stänga å 2 byråer.. å två lampor.

vill ha de fixat å gjort så jag kan stoltsera me hur fint d e e.. just nu sere ut som en soptipp haha kattskrutten nisse kollade förvånat på mej när jag plockade isär stora hyllan som bara tar massa onödig plats haha..

aja hoppas jag får ordning på detta snart så jag kan ställa in vårat pysselbord snart! måste bara fixa någon som kan hämta ett bord på 140..våran bil e ju på tok för liten å så haren ingen dragkrok jue.. för den skulle iaf inte orka dra nå hihi.. ja faan vi måste ju skaffa två klapp stolar till pyssel bordet åxå..tänkte jag inte på

aja får göra en önske lista å hoppas på körkortspengar nästa år istället då:(  jag kommer aldrig få råd jue.. .gråtljud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0