tvätt tvätt tvätt

mjaa de tar aldrig slut.. å fast vi tvättar en gång i veckan är korgen iaf full som satan när de börjar närma sej tvätt dags:(

men men de e som de e

jag måste ju säga att jag kanske e världsbäst på brasor


snart koppismarken.. woohoo grekiskt grillspett..


har gått ner 7 kilo nu.. kommer i mina jeans igen å känner mej lite mer kvinnlig å fin
bara 20 kilo kvar nue:)

tevemys å tvätt ikväll å imorrn blire kanske lite äventyr..

behöver nya svarta stövlar å höstig ögonskugga kanske en bh åxå

nissebuskatt e en liten rackare å har dödat nyckelpigor som smitit in.. har sett sjukt många idag.. har inte sett någon på hela sommaren men idag bara har jag sett runt tio stycken fan.. sjukt!

cepe ungarna har kastat rönmnbär på hela vägfan å trampat påre så de ser förjävligt ut.. hala uppfarten mot lägenhetslängan åxå.. förbannade äckliga cepe ungar! jag hatar barn!

vill ha en bra kamera åxå eller iaf ett bra objektiv till min cam.. skulle vilja ha ettéget labb så jag kan få mina perfekta snygga svartvita foton som jag vill ha dom:/ men de dröjer nog tills jag kan få ha de...

nu sk jag gå å pussa på kärleken min å snusa på nisses fotsvetts tassar


ha de bra för de har jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0