vackert vårväder å jag e sjuk:(



har varit fint både igår å idag men jag har haft feber sen i måndags så jag bör väl inte gå ut.. men å andra sidan så har ingen dött av lite frisk luft som såna där visa äldre människor säger=)  så kanske blir en liten sväng ut senare

men nu ska jag kolla potatisen för de vankas mat straxt.

stektfläsk å löksås..mummajumma

men måste fan införa en stekoverall som e flott å flammsäker så jag slipper förstöra min kläder å bränna mej vareviga gång jag steker fläsk eller bacon.. de e sååå hatat!!

till och med förklädet släpepr igenom flott till mina kläder under.. får fan rulla in mej i aluminiumfolie nästa gång!!

haha jaja såå e de me de

ha så fint i solen för de ska jag minnsann nästa gång den kikar fram..



pilutta dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0