arbets plats träff

 idag har vi haft jul APT =) vi fick bara veta att vi skulle vara ute å ha oömma kläder å bra skor =) å imorse bar de sen av å destyinationen? PERSHYTTAN Lockgruvan^^  
super spännande å lite läskigt å nervöst för mej som för de första har svårt med överraskningar för der är någonting jag inte kan kontrollera å planera å så e de gruvor :S jag e smått kaustrofobisk å höjdskräck å så många element som sa att de kunde sluta i kaos. jo åksjuk e jag åxå å vägen till Nora e ju kringligare än kringligast! men de gick bra=) humöret var på topp jag va envisare än va min rädsla kunde styra över så ner i gruvan kom jag åxå ^^ å de e jag glad över nu vill jag utforska fler gruvor =)


 å när vi hört om gruvan å sett den så bar de av till Stadshotellet i Nora för mat :)  gött gött å så satt vi där å prata lite å så å så fick vi julklappar =) en super mysig skit snygg fleece väst som de stod BERGSKRAFT på på ryggen.. nu e jag supersnygg OCH gör bra reklam hihi


jaha nehe vet inte va jag ska skriva. ve har fått upp granen iaf.


nu e de bara klapparna som fattas haha. ska försöka paketera in två nu e så svårt. men de löser sej nog. har 4 klara en påväg å två ska köpas imorgon å resten i helgen ^^ 

julstämningen smyger sej fram nu när snön singlar ner från himmelen =)

ne nu ska jag paketera in lilla lillasysters present å kansek storalillasysters present åxå. å lillastorasysters åxå ^^


humöret går mot toppen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0