jaahaajaa jag e som alla andra jag :(

 usch ja jag som inte alls gillar å va som alla andra haha nu har jag åxå blitt sjuk som alla andra är huvaligen. ont i halsen tjock i halsen gör ont när jag svälger snorig å hostig å nysig å värk i hela kroppen fybubblan va träligt :(


men bra att de kom nu å inte när jag börjat jobba igen.



här e de svinkallt iaf har varit ända nere i -25  en sväng idag :( usch usch usch den kylan betyder TVÅ saker!! överaktiva katter å jag å Älskling i soffläge :P  haah ja fytusan va träliga dom börjar bli nu precis som tonårskatter uschia mej . men dom får gå ut å känna hur kallt de e varenda gång dom glömt de å vill ut igen men dom e bara ute högst 5 minuter å sen jamas de å vill in hahaha så söta så.. men de betyder att vi fått mer gostimmar me grabbsen åxå å de e ju supermysigt ^^

vi har även funderat på å skaffa en fullsized hamster denna gång men vi får fundera lite å plugga på lite om hamster (vi hade ju en dvärghamster sist) å se om de e någon skillnad . vi pluggar alltid på innan vi köper nå =) så vi vet vad som gäller å hur mycket tid å så de krävs å om vi klarar av det. =) vaddå duktigt eller vad? hihi

skulel behöva städa massa åxå men orken finns fan inte alls :( önskar de va så lättsamt å enkels som de ser ut som här på denna bild

men nej då flytta saker plocka saker dra runt me tung damsugare som alltid tippar omkull å vägrar rulla å sladden som inte räcker till å dam överallt å fläkten som blåser ut varm luft där bak gör så dammer yr å katterna e livrädda å kryppa å trängas å nee fyyfaan av de tar emot ..


min lilla Svante har de bra å sitter mest på soff kanten men han skänker glädje å trygghet å så här hemma så han e så go so (Tack Josephine) . Idag har Svante även fått gosa lite me grabbarna men han vart lite blyg då katterna vart för närgågna hans stora öga tyckte dom kom för nära hihi. så då fick han hoppa upp på soffryggen igen å sitta å ha de bra. nu ligger han platt mellan soffryggen å väggen (e en liten kant där) å sover tror jag :P




haha jag vet jag e inte riktigt klok men de visste ni väl redan





en liten bild på hur gosigt vi har de me sjukdom å kyla här hemma.

Gerard på "sin" fotpall.




















ps. JA SVANTE E EN GOSLEKSAK ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0