jahopp nu blire väl enna God jul dåraa!

 ja eftersom jag e så seg på å uppdatera nu för dagarna så säger jag GOD JUL!!! nu istället ^^

jag har lite jullov nu till den 7 när jag ska tillbaka till mina kära kollegor =) kommer sakna dom. men de e ju snart dags igen =) jag har iaf fått förlängd praktik nu så nästa år sitter jga säker å de e jag exremt glad över jag har svårt att visa känslor men jag bubblar innuti =D jag e så glad att få va kvar på Bergskraft. <3 <3 <3 <3

e så stolt å känner mej viktig med min fina Bergskraft väst jag fick i julklapp av Chefsen (chefer) ^^ ja jag gilla å hitta på egna ord. så länge jag kan göra mej förstådd e jag nöjd. haha

ne tusan hundars vette tusan imorrn blire vila för hela slanten så man orkar fira nå jul haha. ska in i vårat värmerum snart.
vi har nämligen haft fel på elementen (ovanligast) igen å haf cirkus 15 -17 grader inne men nu har de fixat sej men efortfarande kallt tar tid å värma upp en stor trea. så vi har kupévärmaren å sovrummer så de e varmt däa iaf. så ligger där inne å myser framför teven ..tog en paus till att surfa lite bara hihi

ska bli så skönt em Laptop sen kan jag surfa i SÄNGEN!! underbaaaart!

men snart ere jul å hoppa alla ne som läser kommer få en bra å fin jul med godmat å trevligt sällskap för det är ju sällskapet värmen å gemenskapen å kärleken Julen EGENTLIGEN handlar om.-... (å paket^^)bara de e papper å snöre på e jag nöjd hihi kan va precis va som helst i typ en knäckemacka bara de e inslaget hihi--



ne nu ska jag ge mej ha de bra å gottnytt år på er åxå för jag kommer nog inte uppdatera innan dess va jag vet..




kram kram skumbanan





lägger in en fint hysterisk bild på mej från lovisagruvan som Ankipanki tog på lilla mej



God jul tammetusan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fin du va på julafton sötnos (:



haha, men han är ju bara tre år fyllda idag. klart han är liten, tihi ;D Och inte läskig, bara feg (:

2009-12-28 @ 23:43:34
URL: http://linnpinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0