min älskade Kramis (s)vante

ja jag fick världens mysigaste sötaste present av min älskade Jossan ^^

han heter (S)vante hihi


å så måste jag ju visa min Juloutfit som Jossan fråga om å de va Tischa å linne som jag fick av Jennifer å en gammal DG tröja å leggings från Halens och ett gammalt guldskärp i midjan

så släppre jag ut flätorna å hade mitt prickiga diadem på mej så de vart ett vågigt svall å benvärmare så man inte frös om anklarna ^^

å så måste jag visa bild på granen me presenterna kvar under


jag fick sims3 å sims3 världens destinationer, Rolandz dvdå en hellokitty kalender ^^

å senare hos mamma å pappa kom tomten

haah ja fager som en tusensköna hihi å där fick jag massa bra presenter åxå ^^
lägger in bilder på de senare har inte fotat allt än :P

ne nu ska jag spela sims 3 som precis blev färdig installerat :)


kram kram hoppas ni hade lika mysigt som jag hade de



ps. avslutar med en bild på grabbarna som ger varandra en julpuss tidigt på julaftons morgonen i sovrums fönstret ds.


^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0