frisk som en nötkärna....NOT!

idag va jag te doktorn efter en och en halv veckas besvär me kisseriet. men de va inga fel på mej inte skulle avvakta å se.
så 120 kronor för ett kissprov blodprov å inge fel:( surt som fan.

har gjort super duper god tacopaj idag efter mitt eget recept men baserat på syster camillas recept:9 serverat me tsatziki å sallad.. gott som fan vill jag lova.

imorgon ere dags för sista teori lektionen e lite besviken på att de bara va fyra lektioner. trodde de skulle hålla på hela våren.. men men har ju data tid nästa tisdag så de ska bli kul å se hur de går för mej å plugga via dator..
jag e ju som sagt inger skolhuvud så jag har problem å plugga å läsa saker å så.. men jag kämpar på så gott min lilla tanke ballong klarar av där uppe i skallen.

e fett godis sugen men har ingenting hemma:(

har färgat utväxten röd idag å fyfan va skönt de e å vara sej själv igen.. har kännt mej så konstig å annorlunda me bara en färg i håret.

e otroligt trött å värkig i kroppen nu så nu blire skåpletning sen sofflocket.

kram kram tarzans lian

Kommentarer
Postat av: Jennifer

boka dator 6 så får du sitta ostört typ :)

2009-02-05 @ 14:59:32
Postat av: Anonym

Så är de jämt, när man är sötsugen har man INGET hemma. sen när man har hemma då äter man upp de för att de finns och inte för att man är sugen. därför de aldrig finns något hemma :P



Pluggar du teori?

2009-02-06 @ 11:28:03
URL: http://linnpinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0