jistanes

ja jisses va trött jag e å ont i kroppen som få:(   gick upp tio minuter före klockan som vanligt å vid sju åkte vi mor nora som vanligt en onsdag morgon:(

har fått städa å stå i konstand idag fanimej så nu komme rjag ligga stel å halvdö tills på freda:(  efter nora hoppa jag av vi mi maaama å fick lite käk å så bastade jag .. sköönt me smärta i kroppen å få sitta lite varmt.. men de va för varmt så jag satt bara en stund:/

sen satt vi å prata å tjåla lite å sen hem å hjäklpa mamma å beställa grejer.. å nu när dom åkt ha rjag surfat runt å glott lite å tjålat skit  me jenka på msn å glott runt på mian dagliga bloggar jag läser å så.. nu blire bannemen sängen för fröken Lalia

vill ah pengar så jag kan köpa nå fin till Mr: U till alla hjärtans dag:/   blir ju kryssning men vill ge han nå liten present iaf.

ne fyfan nu värker armen å axlarna så jag hålelr på å grina snart..


tjoho låt som en ko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0