orättvist som faan



                                                         ge mej!




usch va jag känner att jag är orättvist behandlad.

men de e ju så att jag (som får kämpa å kämpa å kämpa med min lilla inkomst jag har ) får köpa mina saker själv å betala saker jag inte har råd med men behöver.

men i samma veva så finns de folk som inte förtjänar sina saker dom får å missköter sej å e elaka å gör inte ett skit för att visa tacksamhet eller någonting dom får saker serverade på silverfat..

hur kan de vara så orättvist? 

allt jag ville ha var precis de ni ger dom!





allt jag vill ha får dom:(

Kommentarer
Postat av: Jennifer

va e orättvist?

2009-02-25 @ 13:29:12
Postat av: CissiLalia

en hel massa

2009-02-25 @ 21:57:16
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0