hååhååjajaa

fy tusan va gott .. idag vart vi bjudna på herrgår´n minsann:) å de va förvånansvärt gott. fyfan va de knulla i munn nemän shitt va jag blev glá. lätt de godaste på läääänge. ikväll ere folkan så får la se om de ringer folk å vill snylta haha men de kan dom glömma. hihi för ikväll e vi kära å mysiga å ska bara ta de soft å gosa runt i vårat kärleks näste hihi

så de så

på måndag ere nora tisdag teori onsdg nora torsdag teori så jag kommer vara så jävla psykiskt å fysiskt utmattad så ujjejujj..

ne så fort jag har teorin avklarad å så så tänke rjag dumpa detta hell hole. å fixa så jag får komma tebaka te Ams. dom kunde man ju tala me iaf å dom följde doktorns anvisning om vad jag får  å inte får göra . jaja iaf ingen idé å gnälla inna teorin e klar då blir väl den indragen ellr nå tjaffs för aslltid ska de ju vara nå..


fingersättningen e på bott idag så nu skiter jag i detta.. skriver mer imöra


puss å kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0