helt slut

ja jag e täppt i näsan och har så ont i kroppen så jag börjar snart gråta. de dunkar å kryper å surrar i kroppens alla muskler å leder å allt där emellam:( jag e så slut nu så nu blire nog två sömntabletter å nattinatti för fröken cissi här..

har donat så mycket hela dagen så jag vet inte om jag kommer kunan rör mej imorgon.. måste ringa karl-arne imorgon å tjata massa om att jag ska slippa åka till nora han får fan fixa nå i kopparberg istället för min kropp pallar inte med så långa resor å så långa dagar som jag har nu. mer anpassat efter mej vore inte helt fel.. idioter!

vill ta ett vartm långt skumbad me tända ljus å en liten teve kanske.. de vore toppen jusst nu. men men de blir till å lägga sej stel å jävlig å vakna ännu stelare.. suck ...som vanligt...

Kommentarer
Postat av: linnea

Men mitt stackars hjärta då.. det här tycker jag inte om att höra ju :( Kramas

2009-01-12 @ 20:47:58
URL: http://linneamanner.blogg.se/
Postat av: cissilalia

:(

2009-01-13 @ 15:33:14
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0