jajjemen

ja som jag förutspådde igår så känner jag mej som en påse apelsiner idag:(  ont överallt å seg efter sömntabletterna å så ha rjag världens huvudvärk. blir till å gå å lägga sej igen tror jag men jag ska upp imorgon så jag vette fan hur jag ska fixa detta.. skulel ah ringt karl arne idag men nu ere nog försent:( suck... ska pröva iaf.. har inte ens en liten gnista energi i kroppen just nu.. blir ett glas cola sen softa i soffan..

vill ha nån å gosa me just nu.. kärleken min jobbar ju em så de e tomt:(

men i helgen blire grekiskt å bio så de ser jag fram emot mega massa.. ska nog fråga om jag får låna lite cash å köpa ett par strumpbyxor.


trött som tusan nu..

byebye

Kommentarer
Postat av: linnea

Kolla så fin min blogg e nu =D pussa

2009-01-13 @ 16:43:46
URL: http://linneamanner.blogg.se/
Postat av: linnpinns.blogg.se

åååha har du jobbat på dagis ? (: guuud va roligt :D

Åh ja jag tycker nog allt de, bångbro folkan den 31 ? Rockkväll ju ;)

2009-01-13 @ 18:23:32
Postat av: linnea

Ja =) hon kanske gör den gulligast grimarsen, tihi... miss u puss

2009-01-14 @ 16:43:22
URL: http://linneamanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0