lyckligast:)

ja idag fick jag en överraskning av min prins:) en brun jätte mysig fluffig len å mjuk morgonrock som jag önskat mej:) å JAG fick den.. jag e lyckligast för jag har världens bästa karl:) jaa de har jag minnsann så de så.. den passar perfekt me mina bruna mysbraller så mm mm mm va jag myser runt nu å mufflar lite:) dags för ett parti fia me knuff snart å jag ska vinna totalt jajjemen hihi ja jag kan ju får tro de iaf hehe jag e så dålig förlorare hehe..

imorgon ere dags för nora iaf å de ser jag verkligen inte fram emor speciellt inte nu när värken börjer bli värre å värre men de e så d e e.. måste görat..trååk


ne nu ska jag torka bort olivoljan från fejjan å spela lite spel me kärleken min:D


btw olivolja e min nya bästa vän.. gör under för hår å hud:) 



här e jag me min peruk å min vackraste ring:)
lite flumm bild sådär men ändå:P

Kommentarer
Postat av: linnea

jag har fortfarande inte testat olja men ska göra någon dag har jag tänkt =D vet du vad mer, jag har inget ansvar om barn på hela den här helgen hoho.. jag får göra vad jag vill när jag vill och i vilket tillstånd jag vill;) puss och kram

2009-01-20 @ 19:40:51
URL: http://linneamanner.blogg.se/
Postat av: plinn

Min kompis har en likadan förlovningsring :P

2009-01-22 @ 18:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0