mjaaaauuu


idag ere dags för en tripp till "whiskasfabriken" jaa lilla Nilz-Ivan anar inget ont:) han har gjort sej bekant me transport buren som står i hallen så jag hoppas de går bra..

han va ju så otoligt stökig sist vi åkte bil så vi får se hur de går jag får ha buren i mitt knä på vägen dit iaf å på vägen hem sover han ju så då ere lugnt iaf.. måste se till att han inte äter nå nu iaf så han inte kräks.. e så synd om sovandes katter som vaknar i kröks å kiss utan att förstå varför.. usch va jag bävar mej för hans groggy eftermiddag:(



jag som e så orolig å ängslig när de gäller mina små småttingar.. mammas lilla gryn ju.. han får inte må dåligt..

jaja de kommer bli bra iaf.. så de blir(viskar å hålelr för nisses öron) kastrering ,(pratar normalt) vaccinering å märkning på samma vända så vi slipper åka fler gånger.. skönt de iaf.. ska frågas åxå om besiktning på Fritz-Gerard åxå för han fylle rju snart tre å kanske behöver ses över lite.. hans klor på bak tassarna ser slitna å infekterade ut men de e bara två som jag inte får ta på så jag ska höra om de han verkar inte lida förän man tar på han men så e de jämt hihi den buskatten får man inte hålla i om han inte vill hihi sötgerard.

just nu hålle rjag på å tvättar skulle ha gjort de igår men vi hade inge skäljmedel så vi bokade idag istället å typiskt när jag tvättar själv så muppar sej maskinen å går inte å sätta igång å går inte att få upp luckan bara uffe som kan jag har prövat men har inte krft nog i armarna å på upp luck jäveln ... cepe ställe som ger oss tvättmaskin på tvättmaskin som bara muppar sej ..dom e ju svin gamla ju typ 30 taleller nå förfan haha ne men dom e ju inte direkt morderna.. jävla skit ställe vi bor på.. svinhög hyra men inge service å skit tvättsruga me medelålders tvättmaskin.. helvete vad jag längtar tills vi flyttar.. då har vi bara oss själva att klaga på.. skönt!


jaha ne nu ska jag ta ett glas vatten å värkisar å lägga mej på soffan jag har så ont i kroppen nu.

byebye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du fortfarande sjuk ? :O

Jaaa skorna är asheta och jag blev kär i dom

2009-01-19 @ 16:17:53
URL: http://linnpinns.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaha men usch och fy :/ det låter inte alls kul, det finns inget man kan göra åt det eller ?

2009-01-19 @ 19:52:19
URL: http://linnpinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0