njaa

e inte så sugen på att blogga just nu egentligen e kissnödig å syskonen har precis åkt hem så jag ska njuta av lugnet haha e så jäkla varmt åxå så jag ska nog värda lite lätt.. skööönt me frisk luft.. e sugen på glass åxå men de har vi inte så så var de me den saken.. :P

imorgon blire fika på 37:an me johanna.. ska bli göttigt.. mummajumma.. som körkorts teori 17-19  har pluggat de mesta idag ska läsa lite till imorrn tänkte jag.. har iaf gjort alla frågor som vi fick i läxa.

skönt att ha nå att göra men ändå så blir de drygt efter ett par gånger med robot känsla å så.. i hate it.. i skolmänniska har jag ju aldrig varit å har lidit genom min skolperiod så de e inte så kul just i de syftet men man får väl tänka på att de leder till körkort så de e ju ett plus.. hålle rju inte på så länge heller hoppas jag..


ne nu ere akut kissning som gäller


puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0