usch för denna överdrivna värme


ne nu vill jag inge mer. svettas på ställen jag inte viste man kunde svettas på. e konstant yr i huvudet å känner mej som en zombie som trampar träningscykel i en bastu!! jag pallar inge mer..


jag e tjock å svettig jag TÅL inte värmen!!
spelar ingen roll om jag tar en kall dusch eller varm dusch eller en dusch över huvudtaget för jag ser alltid nyduschad ut bara de att jag luktar olika! det är så förbannat varmt å drygt så jag förstår inte är det bara för att jag e tjcok som jag inte tål värmen eller finns de smala som åxå e värme allergiska? jag förstår inte jag vill ju njuta när solen äntligen är här men jag kan inget annat än att ligga framför fläkten me massviss av vatten å hoppas på regn.


på praktiken e varemnda fönster öppet så vi får lite cirkulation på luften för ingen endaste jävla fläkt finns å jag håller på att gå åt! sitter å känner hur de rinner svett å osar kroppsvätska å irritation över hettan. jag förstår verkligen inte hur vissa klarar av att ens RÖRA sej i denna värme. jag AVUNDAS er verkligen. jag har knappt fått nå sol på mej pga att jag inte tål värmen.


jag hatar att det ska behöva vara såhär för jag älskar ju när solen e framme men nu e de ju ÖVERDRIVET varmt! nej jag klarar snart inge mer å hoppas på svalare väder framöver.gärna lite regnskurar då å då över semester veckorna mina sen så man kan se nå djur i kolmården=D å gärna dåligt väder påväg ner te Cinderella när de närmar sej. men men e ju en månad kvar te semestern för oss=P då ska jag håna alla andra som får jobba när JAG har semester .haha sådeså!



nej nu ska jag lä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0