much much much



ja de e väldigt mycket just nu . är förvånad över hur endel människor kan suga ens energi av att bara vara i närheten. väldigt jobbigt men förhoppningsvis är det bara denna vecka så jag får stå ut men tror min stressmage börjar uppenbara sej mer å mer pga energislukande människor. väldigt jobbigt sånt där men jag funderar lite på hur kan det vara så att dom inte märker det själva att man tar så mycket plats å bara roffar åt sej folks energi å glädje på bara några sekunder. märkligt å sorgligt.

iaf så försöker jag bara se framåt mot min födelsedag å helg å båtresa =) längtar grymt mycket. ^^


lägger in en passande låt







jag måste åxå få lovorda å ösa kärlek över mina arbetskamrater som är så underbara fast än "familjen" växer å krymper å växer igen så är vi starka å fulla med kärlek å respekt för varandra. det betyder enoemrt mycket för mej =) ne är underbara mina kära Bergskraftare ^^











------------------------------------------------------------------------------------------------


vi är super duper nöjdast i världen över våran nya soffa men bilder komme rinte än utan de kommer sen när vi köpt nytt soffbort ^^ eftersom jag fått en present i förskott 500:- på ikea så blire nytt matchande soffbord som matchar resten av vardagsrummet =) fett naajs hihi

kommer bli asa snyggt å så slipper folk som kommer på fredag sitta på en soffa utan ben haha

ska städa åt gerbilerna imorgon å städa kattlådan å städa lägenehten å baka så de kommer bli fullt upp tur jag har mina pärlor till små syskon som man kan utnyttja till sådana här tillfällen =) myche bja !

röksugen som tusan åxå så de e skönt att de inte finns cigg hemma. har ju egentligen slutat men har blivit rätt mycke rökning senaste månaderna tyvärr. men nu har jag inte rökt sen i måndags å jag e sugen. trodde jag inte jag kunde bli igen men men se vad man lurar sej själv ibland. men envis e stark som jag brukar säga så jag ska inte ta nå cigg förän jag känner att jag inte e sugen å behöver.å då behövs den ju inte=)


ne nu vill jag att de ska bli helg å sen kan de spola fram till första advent så jag kan fixa upp julgardiner å ljusstakarna å så. MYYYSS




vet inte ens om folk läser min blogg längre ni får gärna kommentera då blir cissi lycklig i ögat ^^



puss å GOKVÄLL


Kommentarer
Postat av: Anonym

klart jag kollar in ibland, måste ju se om du uppdaterat ;D Puss

2009-11-19 @ 18:09:36
URL: http://linnpinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0