PMS moodswing :S

julgardinerna uppe i köket, två julstjärnor i papper uppe i två fönster (fler ska köpas) ,två elektriska adventsstakar i vardagsrummet, 
tre tomtar ,en advensstake me första ljuset tänt med vitmossa (full i spindlar som kryper till katternas förtjusning men min fasa haha.)
å glögg,julmust,pepparkakor å lussekatter i magen =) å julgardinerna uppe i vardagsrummer å hallen .

nu e jag glad i ögat igen ^^



så fruktansvärt känslig man kan vara men de e lixom viktigt för mej att allt e perfekt å så näre e firande av olika de slag =)

nu ere bara resten som kommer upp frem emot 3-4 advent



.............................................................................................................................................................

imorgon kommer en arbetsterapeut å ska utvärdera mej lite sådär typ kika va jag gör hur jag sitter å så.
får se va som blir sagt. å måndagsmöte före de. de e kul =) alla e så mysiga å trevliga så de e sånt man lääängtar efter <3

ne nu blire värkisar å sen plocka lite till.. mycket att stå i

Kommentarer
Postat av: Annie

hej! Jag förstår inte riktigt vad du menar för klämmor till armbanden? ...

2009-12-05 @ 13:02:52
URL: http://medelicious.blogg.se/
Postat av: Annie

Hej! Okej då förstår jag vad du menar Cissi! Jag bor i Jönköping och köpte mina på Westers och Panduro! Jag vet inte var du bor men kolla panduros hemsida annars!

2009-12-05 @ 18:59:12
URL: http://medelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0