nepp!!!

nu ere dags att sluta softa å på med hårdhandskarna nu ere allvar!!!

ångesten göre svårt men nu ere bara att köra igång jag MÅSTE annars kommer det aldrig gå.
jag gråter varje gång jag ser mej i helkroppas spegel och mår psykiskt dåligt att se min skugga å att inge kunna ha mina egna kläder är så psykiskt påfrestande attj ag bara vill dö. så nu äre allvar nu MÅSTE jag sätta igång om något ska hända. det är så svårt med min smärta och orken men jag måste försöka!

allt som inte e mindre rörelse än nu e bra. situps å lite kissande hunden varje dag ska jag föröska passa in.
bäst på morgonen kanske eller vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan heller aldrig ta tag i träning.



På marken fredagen har herrarna innebandy match kl 7 så tänkte glutta på den tills typ nio. ska du med?

2009-09-20 @ 21:50:55
URL: http://linnpinns.blogg.se/
Postat av: Jenny

Alltid jobbigt det där med träning.

2009-09-24 @ 10:38:38
URL: http://jjjohansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0