Retro Life =)

ja nu när vi flyttar til len väldigt 70-tals inspirerad lägenhet letar man grejer vi har ju mycket retro men man vill alltid ha mer =)

fick tips om kitsch.se och sitter å kikar å drömmer =)
 Kakel dekor=)






snygga som tusan

grytunderlägg



schnyggt diskställ


å så hitta jag en skit snygg lampa på tradera.com som jag verkligen har drömt om så otroligt länge vil lverkligen ha en sån

isn´t she a beauty?





jaaj flytten går bra men känns som om de kunnat gå snabbare =) vill ju va på plats hihi...otåliga jag. haha



ve tinte riktigt va ajg ska skriva om faktiskt men älskling har jobbat natt vilket e riktigt träligt faktiskt men som tur e ere sista natten nu den ere två skift veckor kvar tills nästa nattskift.. vill ju sova med min älskade ju inte ensam :/ ska bli så skönt. på söndag blire lite flytt av stora grejer så vi ska låna bil å släp.. ne vi har ingen dragkrok vi har så pass liten bil så den kan ju iaf inte dra nå haha våran tvålkopp till bil hihi jag älskar den den e så lättkörd =) å drar lite bensin åxå ^^

jahapp ja här sitter jag me laptopen i knät å lyssnar på en snarkander gerard en nisse som trängt ut sej i hela soffan på shcaslongen så jag inte kan sitta mys å i ögonvrån e sigrid å springer i ett gnisslande hjul hihi. skönt å ha flera våningar sen så slipper man höra haha.. hone  så söt har blivit så go så. hon som va så rädd förut.

nu sträckte nisse ut sej ännu mer å gerard snarka till ordentligt så sigrid stanna till haha


väldigt tomt å så ekar de lite lätt nu här hemma kissarna undrar va de e som försigår men vi har så mycket mysstunder så dom inte känner sej bortglömda eller nå. de e viktigt så dom inte blir förvirrade.


jahapp undra om man ska krypa till korgs snart kanalerna e ju inne i sovrummet e inte så spännade program på ettan å tvåan som vi har i vardagsrummet haha..




escht




bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0