Nannyn cissi? njae snarare hjälpreda =)

ja jag älskar att hjälpa till i den mån jag kan.så vill någon ha hjälp så hjälper jag oftast till =)Ska fixa trolldeg så Jennifer och crille får fot och hand avtryck på lilla sonny i gips som jag har här hemma =)

jag har varit å gosat me lilla sonny två dagar i rad å va go han e den lille killen. väldigt trevligt att träffa Jennifer igen händer så sällan nu för dagarna. men de ska de bli ändring på.

har ett stort kliv på gång i vårat liv här i våran lilla "familj" ska bli väldigt spännande men känns väldigt overkligt än men de kommer nog .. hih då man äntligen inser att våran önskan gått i uppfyllelse <3

ska bli hääärligt


mer om de sen =)

här kommer en bild på Sonny boy
 



bajbaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bäästa hjälpen =)

2010-08-29 @ 09:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0