Det är på tankens nivå all förändring startar.

att välja lycka är inte att förneka besvärliga känslor,det är att välja att inte stanna kvar där

har nu tagit de enorma klivet och försöker lära mej att styra mitt eget liv till det jag vill ha det.

det är jag och endast jag som styr mina tankar


Varje tanke du tänker om en annan människa är ett meddelande till dig om dig själv.

för jag vill inte mår dåligt och känna obehag runt människor

dina tankar och fantasier påverker inte bara dej utan även andra

så jag läser nu att välja glädje av kay pollak och det känns bra

jag ska försöka rensa systemet och börja KBT och lära mej leva med smärtan och se den som min vän då jag inte kan leva livet ut med en fiende så pass tätt inpå =)

med mina tankar kan jag välja lycka

för de tär ändå tankarna som styr ens liv det är bara jag som väljer mina tankar ingen annan därför måste just jag göra detta

Jag har ansvar för mina tankar.

jag är den som skapar mina tankar

mitt mål är att leva ett harmoniskt liv i balans och bästa vän med min smärta.

mina möjligheter att känna frid ,glädje och lycka är ett val jag kan påverka

här kommer några få "symptom" nedanför




God jul på er och ett gott nytt år <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0