snö snö å åter snö..

jävla skit denna snö asså.. nu e de bra tycker jag... 50 cm får lixom räcka. har kommit över en dec idag å storm hare vart skit väder!! snöade igår å hela måndagen åxå men de tycks iaf inte ta slut de bara öser ner..

snö ända upp mot dörren har tak utanför å de brukar vara 1,5 - 2 meter tills snön från dörren men inte nu inte nej nej snö överallt i kattstolen åxå .. helvetes jävla snö elende!

å irriterande människor som springer i tvättsrugan i tid å otid!! å RÖKER NERE I TVÄTTSTUGAN ÅXÅ!! ligger 2 fimpar på golvet å 4 i sopkorgen!! FRÄSCHT!!

ne nu e jag så trött på skiten..

ont överallt har jag åxå å trött som fan.

ny stol kom i måndags till min arbetsplats =) naaajs å så har jag ju min barmous å underarmsstöd å så ska jag få fotpall å höj/sänkbart bord. arbetsförmedlingen e riktigt generösa mot mej. äntligen kan jag sitta bra^^

sk gå up pen timme nästa vecka igen tänkte jag så jag får se om denna timme jag gått ner egentligen gör någon skillnad på min trötthet eller om de liknar skit iaf. vet ju hur trött jag e iaf nu så kanske inte blir någon skillnad å gå tillbaka. vi fålla se..

ne nu ska jag hänga tvätt




på lördag ska jag till min allra käraste Linnea å hälsa på . =D det sker alldeles för sällan men hon finns i mitt hjärta å i mina tankar varje sekund iaf å de e huvudsaken. världens bästa Linnea ska åxå få låna min symaskin å sy lite ..




ne jusst de tvätten hänger sej inte självt..



bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0