snösnösnö men vart e stormen?

inte kan jag väl kalla detta storm visst blåser de till ordentligt emellanåt men storm för mej e konstant blåst! men men jävla snö e de iaf!!

fått lite undanplockat i lilla rummet snart kan jag börja greja där. har kommit på en affärsidé men vet inte om jag ska gå på de . skulle vilja men vem vill komma hit å bli friserad å piercad för en billig peng?

har tittat på en skit billig frisörstol.piercing pistol till öron å kanyler till annan piercing har jag några men ska såntfall fixa fler storlekar å fler alternativ till smycke att ha i. men jag vet inte. vore som sagt jävligt kul men vem skulle komma?? jag känner ju ingen :S

så jävla sugen på att köpa hem lite mer pärlor har nästan inge kvar ju. men de blir om någon månad när ekonomin e stabilare. ska bli kul å bara klicka å köpa =) köper givetvis av josephines Frost08 ^^

ne snart blire kaninbursstädning skottning eventuellt kanske om de inte e gjort å sen ner till min mamma å pappa å säga hej å lämna usb minen till stora lillasyster johanna.


nehepp nu ska jag kanske fundera på å kamma mej lite så jag ser hyffsad icke nyvaken ut :P

bajbaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket (: tihi. Det lär vi verkligen göra (:

2010-02-20 @ 11:41:57
URL: http://linnpinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0