det är tungt

väldigt tung å väldigt mycket för mej just nu som sagt men men. verkar bara vara jag som reagerar såhär å blir uppstressad för minsta lilla å panik å ångest å över informerad så jag känner mej alldeles sprickfärdig å snurrig .. men jag vet inte.. jag som känner att de e mycket med bara ett möte att planera eller doktorbesök eller nå sånt bara EN gej e mycket att tänka på för mej så nu är de verkligen verkligen mycket.

skönt att ha folk runt mej som stöttar å hjälpet å håller en varm hand på min axel å klappar mej på ryggen å stärker mej .det behövs tack för att ni finns. framförallt U min älskling ,Linnea min bästa vän å Gunilla min chef och vän =) ni e underbara.

idag e de äntligen fredag å de betyder talangfredag på disney channel jag sitter å väntar på. nya fräscha avsnitt på magi på waverly place=) loooveee iiiit


de vart pannkakor me keso idag .. gott gott  å sen mös vi in fredagen här så jag e alldelles go i kroppen. bara väldigt hatat när man vaknar å är sprängkissnödig fryser å av att katten jamar. hahah alltid e de nå.. jaja jag fick en go stund me älsklingen iaf. hihi

tror jag ska försöka slå honom i Kalaha senare. de  e kul spel.

sugen på chibbe men imorrn tror jag de blir china mat eventuellt så vill inte synda allt för mycket. har ätit en och en halv ruta choklad idag :O gott gott



ska försöka städa åt elaka gerbilen idag men vi får om jag orkar behöver nog lite hjälp .


får se om de blir lite sims spelat åxå nu när de äntligen e lite helg. men de e så mycket annat jämt man måste göra sånna saker som lixom inte hinns i veckorna. städa ,hälsa på kaninerna, tvätta, damsuga,vattna blommor,handla . eh de e massa iaf inte en lugn stund


joo jag i ett nötskal : försökte vara duktig å möblera om på jobbet idag å istället för att som hemma bara röra runt på allt så mätte jag jätte duktigt inna så allt skulle få plats som jag tänkt de. å de gjorde de ju så jag började kånka å ha mej å fick hjälp av Erika som så duktigt hjälpte mej trots mitt krångel hihi.. sen när de stora bordet var på plats insåg jag att de andra inte alls fick plats längre.. ???!!!??? jag hade mätt fel me mer än EN METER!!! whuuut?? jaja de va bara å kånka tillbaka men då smet Erika hihi nee då hon hade faktiskt viktigare saker å göra hihi.. det är väl typiskt mej å alltid klanta till de. haha
 jo å nör jag kånkat tillbaka allt påpekade Gunilla att de stod ett mindre bord där ute !! men ååååhh jaja men jag kollade å de hade iaf inte fått plats så de va ju tur att jag inte började flytta igen haha

tur jag kan skratta åt det iaf.



mjaa

ne nu ska jag kolla bloggar jag läser sen e de dags för tv mys

bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0