^^

idag kom en stor varm känsla av lycka i magen när jag fick sms av min fd arbetskollega å kära vän Karin å hon skulle komma å hälsa på oss=) jag vart super glad för jag har saknat henne så enormt mycket vi började ju på bergskraft samtidigt å i november fick jag förlängt men inte hon =( jag vart jätte ledsen för vi va så himla bra vänner trots kanske folk tycker åldersskillnad men sånt rör mej inte ryggen bara man trivs ihop. va hade så mycket gemensamt å va lika busiga båda två . så idag vid 11 när Karin klev in på bergskraft så var jag så glaaad innombords så jag fick ännu ondare i huvudet hihi.. min karin .såå otroligt skönt att se henne igen. men förhoppningsvis ses vi snart igen =)


annars ere väl desamma med ont i huvudet konstig känsla av yrsel å konstant sötsug :(

men jag har ont i min mage å de glädjer mej för de bevisarju att situpsen gjort något iaf ^^

har rensat datorn idag me CClener de gick ju bra tog bort rättmycket skit faktiskt så jag e nöjd. hoppas bara Sims går snabbare å lite bättre nu .. hoppas hoppas..

ska köra en rensning efter jag surfat klart åxå nu ska de bli nya rutiner för data städning efter varje surf!!

ne nu ska jag låta mej sugas in i min sims värld där allt e trevligt å underbart å så ska jag åka till kina å fixa upp min kamsports färdighet lite mer å leta reda på yxjäveln! hihi..



bajbaj

Kommentarer
Postat av: Piinky - a story about a girl

okejokej =)



Kram

2010-01-14 @ 19:37:29
URL: http://piinkys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0