ge mej MANGORAJA!!!

fanns ingen mangoraja idag heller!!!! hatat att just i såna syften finns de inte de man vill ha måste man åka minst 4 mil för att få de :( men men vägrar byta de mot nå annat me like landet lixom hihi. ajm a bonntös hihi

huvudvärken e olidlig idag kommer i vågor så att säga. pulserar på. å skavsår på hälen e grymt irriterande. ont som fan. men köpte lite grejer på sims store igår så jag e nöjd. hade ju 1000 gratis sims points så köpte lite möbler å kläder å så. =) gotisk stil ^^ å 50-tals kläder ^^ ajm happy

idag fick jag även reda på att min läkare ska skriva remiss til lsmärtenheten i örebro =) wiii äntligen gör han som jag vill mwen de krävdes en utomstående som sa åt honom åxå men ÄNTLIGEN. hoppas de inte e alldeles förskräckligt lång väntetid bara men just att han skrivit remissen gör mej riktigt glad i ögat.

jahapp då va kycklingsalladen slut å ingen jävla mangoraja men uffe köpte ne tröst cola åt mej. .gott ska ta ett glas sen. shit va ont i axlarna jag får av att sitta här, har en fåtölj istället för datastol å de e inte de ultimata men skönt när man spelar sims. skit åxå fingersättningen försämras nu ger jag upp


bajbaj


Kommentarer
Postat av: Linnis

Det var ett jävla liv om mangoraja ^^ Jo hon har blogg! www.josanpygme.blogg.se :)

2010-01-26 @ 22:12:03
URL: http://lunascoop.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0