its hard

mjoo svåraste e väl pengafrågan som vanligt å den medför boende bekymmer å liknande å nu har vi sagt upp kanaler bredband å hemtelefon . vi vet inte riktigt om vi ska skaffa nå nytt heller ja inte hemtelefom men kansek kanaler å förmodligen trådlöst bredband så kan vi fixa laptop som står högt på min önskelista. men vi får se e ju 3 månaders uppsägningstid å då betyder de att de e 3 månader kvar inna jag kan fortsätta med mitt körkort MINST vi har en soffa som ska betalas åxå mycket att tänka på just nu med hyreshöjningar å elhöjningar å matkostnader osvosv å inkomsterna höjs då rakt inte :( hade hoppats vara anställd tills detta år men så blev de inte riktigt. men är nöjd att ha en plats ajg trivs på men börjar ta tillbaka att de e viktigare att trivas än pebngarna för nu ere rikitgt tajt me cash:(

men vi klarar oss väl men inte när hyran höjs å ungdomsrabatten försvinner då har vi trubbel i paradiset.

men letar nytt boende inte lätt bara att hitta något som blir billigare iofs så e nog allt billigare i längden än detta hellhole som jag trivs så förbannat i. synd de e så svårt att slita sej å tänka sej på nya platser när man trivs . men bara tänka på denna kyla vi haft i lägenheten vareviga vinter så ere lätt att flytta haha..

finns ett hus vi fastnat för men vill inte säga för mycket än för sist vi leta hus så tala vi om för alla att vi hittat ett vi var sugna på å då fanns de plötsligt två som vi inte ens visste leta hsu som köpte de mitt framför snoken på oss!! så nå sånt gör vi inte igen!!

man kan inte lita på någon!"!!






jag har kommit i en humörsvacka btw åxå.. eller kanske inte humörsvacka utan mer att jag känner mej sjuk . jag kännermej yr å snurrig på nå konstigt obeskrivligt sätt huvudvärk å nedstämd .. undrar om de kan å ha å göra me högtblodtryck?

mycket att tänka på å de hjälper väl inte direkt heller. men försöker iaf jobba på viktnedgång å få ner blodtrycket å eventuellt bli friskare åxå.

vore skönt å slippa smärtan å tröttheten .. tröttheten e nästan värst:( smärtan kan man lindra



ne nu ska jag sluta skriva börjar tappa fingersättningen helt nu.. så tankspridd...




ps. U jag älskar dej å jag hoppas att vi slipper dessa otroligt träliga em när du jobbar ds








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0