kattjakt?

idag har vi börjat morgonen me sovmorgon .
HUUURRRR skönt som helst =) klev upp å åt frukost vid tio tiden . sen mös vi en stund till å hade de sådär slappmysigt som bara vi kan .
 bytte ut soffläge mot sängläge men blev inge långmys utan vid tolv ett började vi ta tag i städningen SKÖNT vill jag lova.
ta bort tvätt som hängt på "tork" länge nu å ut me mattor å älsklingen han damsög å jag plockade tvätten å mattorna å sen torkade jag golv me godluktande rengöringsmedel.. mm mm mm 

sen sorterade jag tvätt å älsklingen började tvätta jag lagade mat vid 3 tiden å sen åt vi å sen en promenix =) de av skönt men min höft har börjat krångla så vi fick ta en liten å lugn promenad. sen vart de dusch å lite tevemys en liten stund å sen började jag sätta på lakan i sängen  å midd i bäddandet ringde johanna min stora lillasyster å berättade att hon träffat den som ska sy hennes balklänning idag =) fått se lite tyger å så.. kul =)

å sen kom jag på att jag skulle göra sallad så jag ställde mej å koka gnocci å stekte kyckling älsklingen hackade gurka sallad å ost. jag hackade en tomat å had ei en skål breve (den blir ju lätt så konstig i sallad) å sen kom vi på att vi kunde ju äte lite sallad till kvällsmat å åkte upp å köpte paprika å skulel ha MANGORAJA men de fanns ingen jävla MANGORAJA!! :( så hoppas dom fått in tills imorgon annars blire ingen sallad för mej :( vill å kan å bara måste ah mangoraja till våran goda sallad

imorgon e de måndag å jobb väntar  börjar äntligen lära mej min nya "mus" på jobbet  har fått en av arbetsförmedlingen rehab som ska underlätta för mej. en barmouse. lite krånglig å den hakar sej lätt men de löser sej nog me lite övning.  så ser den ut
fick ett underarms stöd åxå å de e skitbra. denna vecka kommer en stol å bord ska mätas upp .. ska blir så skönt å kunna arbeta utan att (förhoppningsvis) få ont.

har inte spelat sims en enda gång i helgen men igår va ju fullbokad så de va inte lätt när vi kom hem vare nästan sova för mej. skit trött som jag va  hihi. ne nu e de snart sova dags kryper nog ner i sänger å glor på teve som vanligt =)





lite bilder kanske?

i en kvart låg gerard såhär å stirrade ut i tomma intet utan att blinka va jag såg. .. haha läskigt

innan 4 ungar flytta ut å 2 nya kom till ^^


jag i brattforsen me min supersköna overall =)

gerard kollar in "sopskåpet"



jisses va jag längtar till våren btw!!!!

Kommentarer
Postat av: ellen

Jag har en sån där rollermouse hemma. Köpte en efter att jag upptäckt vad bra dom var (på ett gammalt jobb). Jätteskumt i början, men när man väl vant sig... Jag tycker iaf om min ^_^

2010-01-25 @ 08:46:08
URL: http://nekomimi.blogg.se/
Postat av: ellen

Svar: Gissar att du menar liknande laptop-mus? De ogillar jag; alldeles för knepiga att vänja sig vid =P

2010-01-26 @ 00:13:26
URL: http://nekomimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0