önsketänkande?

kanske e de de men vem vet? är de för mycket begärt att få lite hjälp? är det för mycket besvär att ringa ett samtal eller skicka ett sms å säga välkommen? är det för jobbigt att ställa upp på någon som dragit massa tunga lass för dej?är det så förbannat svårt att svara på en fråga? jag börjar tröttna nå fruktansvärt. å varför e de så förbannat mycket orättvisa i en å samma familj??? jag e så jävla less på detta nu. jag KRÄVER förändring. nu e de MIN tur att få de jag pekar på nu e de MIN tur att få göra va jag vill utan konsekvenser nu e de min tur att välja mat varenda dag å duger inte maten ska de lagas ny igen å nu e de min tur att få allt man önskar sej i julklapp å födelsedags present + lite till å de e min tur att få allt serverat på ett silverfat å nu e de för fan min tur att få tillbaka allt jag gett utan att få något tillbaka!!!!




gggaaaahhhhh!!!!!!!!!




så där ja ... önsketänkande?





förmodligen för jag får fan aldrig som jag vill från den familjen.











men du min älskade du är den som lyser upp min väg å hjälper mej mer än du borde=) jag älskar dej så otroligt mycket mitt allt^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack desamma. Ja de tycket jag verkligen, Krya på dig sötnos hör av dig när du känner att du vågar dig ut i kylan (:

2010-01-04 @ 18:32:21
URL: http://linnpinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0