skitans daa

ja jag satt å bloggade värsta långa inlägget igår men när jag skulle spara å å publicera så bröts länken!! SKITANS!!!

jajaja nu försöker jag väkl sammanfatta då får se hur sammanfattat de blir haha

igår kom lillasyster på besök å vi hade lite myspys me godis å hårfärgning å youtube å så ^^

älsklingen å jag va iväg på förmiddagen till brattforsen iförd varsin overall å pulsade runt i snön de va kul men dryyygt så kondisen ska bättras på nu minsann!! hjepp!

sen skulle älsklingen åka till sin kompis å ha lite grabbkväll så jag bjöd hit systra för att slippa sitta ensam ^^

hon ville ha håret slingat me min en röd hårfärg som stått å ropat alldeles för länge på mej nu så de va skänt å reducera den ut mitt  badrum ^^ de vart snyggt men idag köpte vi en ny hårfärg till ehnne så hela håret blev rött istället för hennes färg hon hade innan vart så dassig så de blir snyggas me hela håret å de förstod hon nog hoppas jag...

å systra hjälpte mej å färga underhåret brunt åxå å jag e nöjd. lite sådär diskter så de knappt syns utsläppt men snyggt upsatt^^ ajm nöjd..

imorse ringde moder å fråga om systra skulle hem men vi hade precis vaknat men då sa hon att dom tänkte åka till Mega i örebo så vi vilel följa me så vi skyndade oss å fixade oss å åkte iväg mötte älskling i dörren som precis kom hem så jag hann få en puss^^

men Mega gjorde mej grymt besviken dyrt å jag hitta inte alls sånt jag trodde jag kunde hitta som vanliga kläder som åt en annan nej nej nej . men blev en svart mysdress för 149 som jag å älskling kan ha tillsammans å en svart tisha till älskling för 49,50 å ett par svarta mysbraller me mudd nertill för 99:- åt älskling. han e ju så lång så måste hitta extra långa åt han^^

men annars vare fan skit å onödigt dyrt trots rean!! ne inge mer Mega för mej!


sen åktre vi till vivalla å hälsa på lilla storasyster å sebb å patrik å fick fika.. usch så syndigt men de va gott... hihi

jo vi va in på ica maxi å köpte lite gott till middagen åxå =)

sen åkte vi hem å till mat blev de gratäng me kassler å stekt champinjon mumma...

första gången i mitt liv jag köpt färsk champinjon göttans..

nu sitter jag å kollar in min grymt sura kisse som ligger brevid emj å tycker jag ska sluta knappa så han kan sova nångång haha sötnöt.. ne tror han kikar lite på amacing race ^^



ne nu blire lite småsurf sen kanske sims jag har inte hunnit spela nå de hänger sej bara när jag vill spela :(


ha de!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0